
11.01.2024 TARİHİNDE KARAPÜRÇEK AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİNİ ZİYARET ETTİK.
12.01.2024
Karapürçek Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Sn. Didem KEÇECİOĞLU ERGÜVEN'i Odamız Yönetim Kurulu Başkanı Serkan ER, Başkanvekili Dağhan ERBAZ, Genel Sekreter Elif PEKER, Sayman Armağan DEMİRÖREN ve Yönetim Kurulu üyemiz Yasemin NACAR GÜRKAN ile 11.01.2024 tarihinde ziyarette bulunduk.
Ziyarette meslek sorunlarımızın kamu alanındaki yansımaları ve çözüm önerileri tartışıldı. Sn. Didem KEÇECİOĞLU ERGÜVEN'e nezaketi ve misafirperverliği için teşekkür ediyoruz.
Diğer Haberler
-
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026 -
ADO BASKETBOL TAKIMIMIZ TÜRKİYE 3.SÜ20.05.2026 -
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN -202619.05.2026 -
ANAYASA MAHKEMESİ BAŞKAN YARDIMCISI BASRİ BAĞCI İLE GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİRİLDİ18.05.2026 -
TÜSİAV'DAN ODAMIZA ZİYARET18.05.2026 -
MKYS AYLIK İSTATİSTİK FORMU VERİ GİRİŞLERİ KAPATILDI12.05.2026


