1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Türk Dişhekimleri Birliği Merkez Yönetim Kurulu Odamizi Ziyaret Etti
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ MERKEZ YÖNETİM KURULU ODAMIZI ZİYARET ETTİ

Türk Dişhekimleri Birliği Merkez Yönetim Kurulu, yeni dönemde göreve başlayan Ankara Dişhekimleri Odası Yönetim Kurulu’na hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Ziyarete Türk Dişhekimleri Birliği Genel Başkanı Fatih Güler, Genel Sekreteri Gassan Yücel, Genel Saymanı Alper Dilek, Yönetim Kurulu Üyesi Esra Yamak ve Eskişehir Dişhekimleri Odası Başkanı Evre Baltalı katıldı.

Gerçekleştirilen ziyarette, dişhekimliği mesleğinin güncel sorunları, meslektaşlarımızın beklenti ve talepleri, mesleki dayanışmanın güçlendirilmesi ile ortak çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Nazik ziyaretleri için Türk Dişhekimleri Birliği Merkez Yönetim Kurulu’na teşekkür ederiz.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam