
MUĞLA VE KAHRAMANMARAŞ DİŞHEKİMLERİ ODALARI BAŞKANLARINDAN ODAMIZA ZİYARET
22.06.2026
Muğla Dişhekimleri Odası Başkanı Zekeriya Doruk Alp ve Kahramanmaraş Dişhekimleri Odası Başkanı Sefer Mahmutoğlu, 22 Haziran 2026 tarihinde Ankara Dişhekimleri Odası’nı ziyaret ederek yeni dönemde göreve başlayan Yönetim Kurulumuza hayırlı olsun dileklerini ilettiler.
Nazik ziyaretleri için Muğla ve Kahramanmaraş Dişhekimleri Odaları Başkanlarına teşekkür eder, çalışmalarında başarılar dileriz.
Diğer Haberler
-
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ MERKEZ YÖNETİM KURULU ODAMIZI ZİYARET ETTİ22.06.2026 -
SAĞLIK BAKANI YARDIMCISI SAYIN PROF.DR.NURULLAH OKUMUŞ'U ZİYARET ETTİK16.06.2026 -
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026 -
ADO BASKETBOL TAKIMIMIZ TÜRKİYE 3.SÜ20.05.2026 -
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN -202619.05.2026 -
ANAYASA MAHKEMESİ BAŞKAN YARDIMCISI BASRİ BAĞCI İLE GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİRİLDİ18.05.2026


