1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Yardimci Personel İçin Mini Sempozyum Gerçekleştirildi
YARDIMCI PERSONEL İÇİN MİNİ SEMPOZYUM GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Odamız 2015-2016 eğitim yılı içerisinde gerçekleştirdiği mini sempozyumların beşincisini 25 Şubat 2016 Perşembe günü “Yardımcı Personel İçin Mini Sempozyum” temasıyla gerçekleştirmiştir. Moderatörlüğünü Prof.Dr.Mehmet Ali Kılıçarslan’ın yaptığı ve “Tanım ve Motivasyon” konulu sunumu ile başlayan sempozyumumuz, Doç.Dr.Ömer Engin Bulut’un “Sterilizasyon, dezenfeksiyon, hijyen ve hastalık bilgisi” konulu sunumu ile devam etmiş, Doç.Dr.Nilüfer Çelebi Beriat’ın “Yardımcının hasta - hekim ve diğerleri ile etkili iletişim kurması” konulu sunumunun ardından konuşmacılara plaket takdimi ile son bulmuştur.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam