
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ'NE NEZAKET ZİYARETİ
19.12.2024
Odamız Yönetim Kurulu Üyeleri, 19 Aralık 2024 tarihinde TDB 20.Olağan Genel Kurulu sonucu göreve gelen Merkez Yönetim Kuruluna başarı dileklerini iletmek üzere ziyarette bulundular.
Oda Başkanımız Serkan Er, Başkanvekilimiz Ahu Eser Eset, Genel Sekreterimiz Armağan Demirören, Yönetim Kurulu Üyelerimiz Elif Öncü ve Ezher Hamza Dayısoylu'nun katıldığı görüşmede; mesleğin ve meslektaşlarımızın genel sorunları, TDB ve Oda ilişkileri konularında görüş alışverişinde bulundular.
Diğer Haberler
-
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026 -
ADO BASKETBOL TAKIMIMIZ TÜRKİYE 3.SÜ20.05.2026 -
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN -202619.05.2026 -
ANAYASA MAHKEMESİ BAŞKAN YARDIMCISI BASRİ BAĞCI İLE GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİRİLDİ18.05.2026 -
TÜSİAV'DAN ODAMIZA ZİYARET18.05.2026 -
MKYS AYLIK İSTATİSTİK FORMU VERİ GİRİŞLERİ KAPATILDI12.05.2026


