1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. "temsilcilerimizle Kahvaltili Toplantida Buluştuk"
"TEMSİLCİLERİMİZLE KAHVALTILI TOPLANTIDA BULUŞTUK"

Değerli Meslektaşlarımız,

19 Ocak 2014 Pazar günü odamız Yönetim Kurulu ve Bölge Temsilcilerimiz ile birlikte ODTÜ Vişnelik tesislerinde Dentimplant’ın sponsorluğu ile kahvaltılı toplantı yaptık. Temsilcilerimizin sorun ve önerilerinin konuşulduğu toplantının ardından doğum günleri bu hafta içerisine denk gelen temsilcilerimiz Mustafa Kemal Taş , Aydın Mısıroğlu ve Tuna Cavbin'in doğum günlerini de kutladık.

Ankara Dişhekimleri Odası

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam