1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Sağlikta Şiddete Hayir! ‘Meslektaşimiza Yapilan Saldiriyi Kiniyoruz’
SAĞLIKTA ŞİDDETE HAYIR! ‘MESLEKTAŞIMIZA YAPILAN SALDIRIYI KINIYORUZ’
İstanbul Bahçelievler Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nde görevli meslektaşımız Dr. Seyit Aydın 26 Ekim 2017 Perşembe günü hastane çıkışında hasta ve yakınları tarafından darp edilmesiyle ilgili Türk Dişhekimleri Birliğinin paylaşmış olduğu mesaja ulaşmak için tıklayınız.  Bu ve benzeri olayların yaşanmamasını diliyor yapılan şiddeti bir kez daha kınıyoruz.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam