
SAĞLIK EMEK MESLEK ÖRGÜTLERİNDEN TBMM ÖNÜNDE BASIN AÇIKLAMASI
04.02.2022
Hekimlerin Beyaz Yürüyüşü sonunda Meclise getirilen, ekonomik ve özlük haklarımızda düzenleme içeren yasa tasarısının geri çekilmesine ve görüşülmesine ilişkin hala bir ilerleme kaydedilmemesine karşı başlatılan Beyaz Nöbet'in ardından 4 Şubat Cuma günü TBMM önünde yapılan basın açıklamasına Ankara Dişhekimleri Odası olarak katıldık.
Sadece hekimler ve sağlık çalışanları için değil, herkes için 8 Şubat’ta G(ö)revdeyiz!
Diğer Haberler
-
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026 -
ADO BASKETBOL TAKIMIMIZ TÜRKİYE 3.SÜ20.05.2026 -
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN -202619.05.2026 -
ANAYASA MAHKEMESİ BAŞKAN YARDIMCISI BASRİ BAĞCI İLE GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİRİLDİ18.05.2026 -
TÜSİAV'DAN ODAMIZA ZİYARET18.05.2026 -
MKYS AYLIK İSTATİSTİK FORMU VERİ GİRİŞLERİ KAPATILDI12.05.2026


