1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Pedodonti Ana Temali Mini Sempozyum Gerçekleştirildi
PEDODONTİ ANA TEMALI MİNİ SEMPOZYUM GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Odamızın 2015-2016 eğitim yılı içerisinde gerçekleştirdiği mini sempozyumların altıncısını 10 Mart 2016 Perşembe günü “Pedodonti” temasıyla gerçekleştirdik. Moderatörlüğünü Prof.Dr. Cem Güngör’ün yaptığı ve “Gördün mü? Yeni Bir Çürüğün Daha Var!” konulu sunumu ile başlayan sempozyumumuz, Yrd. Doç. Dr. Didem Atabek’in “Dolgu Yapsam mı Yapmasam mı? Süt Dişlerinin Restorasyonu - Kanıtlar ve Klinik Deneyim” konulu sunumu ile devam etmiş, Prof.Dr. Burçak Çehreli’nin “Çocuk Dişhekimliğinde Korku ve Hekim-Hasta İletişimi” konulu sunumunun ardından konuşmacılara plaket takdimi ile son bulmuştur.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam