1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Ortodonti Ana Temali Mini Sempozyum Gerçekleştirildi
ORTODONTİ ANA TEMALI MİNİ SEMPOZYUM GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Odamız 2015-2016 eğitim yılı içerisinde gerçekleştirdiği mini sempozyumların sekizincisini 7 Nisan 2016 Perşembe günü “Ortodonti” temasıyla gerçekleştirdik. Moderatörlüğünü Dr.Serhat ÖZSOY'un yaptığı, Doç.Dr.Burcu BALOŞ TUNCER'in “Ortodontik Anomalilerin Gelişimi ve Tedavi Zamanlaması” konulu sunumu ile başlayan sempozyumumuz, Prof. Dr. Ayşe ALTUĞ DEMİRALP'in “Ortodontide Erken Dönem Tedavi Yaklaşımları” konulu sunumu ile devam etmiş, Dr.Serhat ÖZSOY'un Ortodonti ve İnterdisipliner Tedaviler" konulu sunumunun ardından konuşmacılara plaket takdimi ile son bulmuştur.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam