1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Oral Diagnoz Ve Radyoloji Ana Temali Mini Sempozyum Gerçekleştirildi
ORAL DİAGNOZ VE RADYOLOJİ ANA TEMALI MİNİ SEMPOZYUM GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Odamızın 2015-2016 eğitim yılı içerisinde gerçekleştirdiği mini sempozyumların yedincisini 24 Mart 2016 Perşembe günü “Oral Diagnoz ve Radyoloji” temasıyla gerçekleştirdik. Moderatörlüğünü Prof.Dr.Ömer GÜNHAN’ın yaptığı, Prof.Dr.Ayşe GÜLŞAHI ve Dr.A.R.İlker CEBECİ’nin “Olgu Paylaşımlarıyla Klinik ve Radyografik Değerlendirme” konulu sunumu ile başlayan sempozyumumuz, Prof.Dr.Ömer GÜNHAN ve Prof.Dr.Ayşe GÜLŞAHI’nın “Prekanseröz Oral Mukoza Lezyonları; Tanı, Ayırıcı Tanı ve Tedavi Yöntemleri” konulu sunumu ile devam etmiş, Prof.Dr.Kıvanç KANBUROĞLU’nun “Konik Işınlı Bilgisayarlı Tomografinin Dişhekimliği Klinik Uygulamalarındaki Sınırları” konulu sunumunun ardından konuşmacılara plaket takdimi ile son bulmuştur.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam