1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Öğrenci Komisyonumuz Dönemin Son Toplantisini Gerçekleştirdi.
ÖĞRENCİ KOMİSYONUMUZ DÖNEMİN SON TOPLANTISINI GERÇEKLEŞTİRDİ.

Odamızın Öğrenci Komisyonu dönemin son toplantısını 10 Haziran 2016 Cuma günü gerçekleştirdi. Toplantıda geçtiğimiz dönem çalışmalarının değerlendirmelerini yaparken yeni dönemde yapılacak etkinlikler, çalışmalar ve öğrenci sorunlarına yönelik konuların nasıl çözüleceği ile ilgili değerlendirmeler ve çocuklara yönelik proflaksi çalışmaları ve kliniklerde engelli bireyler için çözüm önerileri üzerinde fikir alışverişinde bulunmuşlardır.

Odamız Öğrenci Komisyonuna yapmış oldukları katkılardan dolayı teşekkür ediyor, yeni dönem çalışmalarında başarılar diliyoruz.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam