1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Odamizin Doğa Yürüyüş Topluluğu İlk Etkinliğini Gerçekleştirdi
ODAMIZIN DOĞA YÜRÜYÜŞ TOPLULUĞU İLK ETKİNLİĞİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ

Değerli Meslektaşlarımız,

Odamızın Doğa Yürüyüş Topluluğu ilk etkinliğini 19.11.2012 tarihinde gerçekleştirdi.

12 kilometre süren yürüyüşümüz, sabah 10:00'da Kırköy'de başlayıp Hodulca Tepesine gittikten sonra akşam 16:00'da yine aynı yerde son buldu. İlgilenen meslektaşlarımızla diğer yürüyüşlerimizde beraber olmak dileğiyle.

Saygılarımızla,

Ankara Dişhekimleri Odası

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam