1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. “Meslek Aidiyeti Ve Ergonomi” - “Sterilizasyon Ve Dezenfeksiyon” Konulu Seminer Gerçekleştirildi
“MESLEK AİDİYETİ VE ERGONOMİ” - “STERİLİZASYON VE DEZENFEKSİYON” KONULU SEMİNER GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Odamızın 2017-2018 eğitim yılı seminerlerinin sekizincisi, 15 Şubat 2018 Perşembe günü Merkez Diş Deposu ve Tokuyama Dental’in sponsorluğunda Dr.Dişhekimi Burcu KUTLAY KURTİŞ’in açılış konuşması ile başlamış,  Prof. Dr.Mehmet Ali KILIÇARSLAN’ın “Meslek Aidiyeti ve Ergonomi” ve Doç.Dr.Nilüfer ÇELEBİ BERİAT’ın “Sterilizasyon ve Dezenfeksiyon” konulu sunumları ile devam etmiştir.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam