1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Masa Tenisi Takimimiz 2. Kupasini Aldi
MASA TENİSİ TAKIMIMIZ 2. KUPASINI ALDI

Sevgili Meslektaşlarımız ;

Atatürk'ün Ankara'ya gelişi adına yapılan "İlk Adım Masa Tenisi Turnuvası"nda Mustafa Cihat Sopacı ve Adnan Yüksel'den oluşan masa tenisi takımımız çift erkeklerde kupayı aldı.Ayrıca takımımız 2.Lig B Grubunda Bereket TV ve Tübitak'ı 5-2'lik skorlarla yenerek,yaptıkları 11 maç sonunda yenilgisiz liderliğini sürdürüyor.

Takımımızı kutluyor, güzel haberleriyle gururlanıyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Ankara Dişhekimleri Odası

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam