1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Masa Tenisi Takimimiz 1. Lige Çikti
MASA TENİSİ TAKIMIMIZ 1. LİGE ÇIKTI

Değerli Meslektaşlarımız,

Masa Tenisi Takımımız 2. lig B grubunda yaptığı 22 maçın tamamında galip gelerek grubun lideri olarak tamamladı ve playoff grubundaki maçlarını tamamlamamasına rağmen 1. Lige çıkmayı garantiledi.

Mustafa Cihat Sopacı, antrenör oyuncumuz Adnan Yüksel, Ömer Büyüksağın, Süha Alpay ve Mustafa Kemal Taş' tan oluşan takımımızı kutluyor 1. Lig'de de başarılarının devamını diliyoruz.

Ankara Dişhekimleri Odası

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam