
Hacettepe Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi 2019 - 2020 Dönemi 1.Sınıf Öğrencilerine Beyaz Önlük Giydirme Töreni 18 Ekim 2019 tarihinde gerçekleştirildi.
Oda Başkanımız Dr. Serhat Özsoy, öğrencilerimizi meslek odamız ile tanıştıran konuşmasında şunları söyledi:
"Değerli öğrenciler,
Özgüveni yüksek bir şekilde saygın ve kutsal bir mesleğe adımlarınızı atarken birazdan giyeceğiniz bu beyaz önlük;saflığın, sevginin, zorluklarla kazanılan mücadelenin, fedakarlığın ve umudun bir ifadesidir.
Değerli diş hekimliği fakültesi öğrencileri,Unutmayınız ki;
Bu beyaz önlükler sizlerin sadece hekim olmanızı sağlamıyor.
Bu beyaz önlükler; hekimliğin yanı sıra topluma ve ülkesine karşı her türlü sorumluluğu yerine getiren bireyler olarak da tanınmanızı sağlıyor.
Önlük hekimlikle özdeşleşmiştir ve beyaz önlük dürüstlüğün, aydınlığın, saflığın ve temizliğin simgesidir. Bu sebeple mesleğinizin onurunu ve topluma olan sorumluluğunuzu ömür boyu taşıyacaksınız.
Diş hekimliği sadece bir meslek değildir.Diş hekimliği, hekimliktir, bilimdir, estetik ve sanatın teknolojiyle birleşme noktasıdır.Aynı zamanda insan ilişkileri ve psikolojisinden de anlayan bir yaşam biçimidir. Bir hekim olarak ahlaklı, çalışkan, dürüst, insan haklarına ve etik değerlerine saygılı olmayı hiçbir zaman unutmamalıyız.
Türk Dişhekimleri Birliği ve Ankara başta olmak üzere diğer 36 Dişhekimleri Odaları olarak bugünden itibaren yaşamınızın ayrılmaz bir parçasıyız. Ülkemizdeki bütün diş hekimliği fakültesi öğrencileri TDB öğrenci kolunun doğal üyesidir. TDB ülkemizde ağız diş sağlığı hizmeti sunan 30 bini aşkın dişhekiminin ortak sesi ve diş hekimliği mesleğinin Türkiye'deki sözcüsü olan Anayasal bir kuruluştur ve dişhekimlerinin maddi manevi haklarını korumak ve meslek ahlakının korunmasını sağlamak adına çalışmalarını yürütür.
Sizler de okulunuzda bulunan öğrenci kolu faaliyetlerine katılın, birlikteliğin doğuracağı güçten faydalanın. Sorunlarınızı, heyecanlarınızı, düşüncelerinizi, mesleki ve toplumsal projelerinizi paylaşın. Mesleğimizin kazanımlarını ve geleceğini hep birlikte konuşalım, sorgulayalım ve çözümler üretmeye çalışalım.
Atatürk “Cumhuriyet, düşünsel, bilimsel ve bedensel bakımdan güçlü ve yüksek düzeyli koruyucular ister” demiştir. Sizler de bugünden itibaren artık bu kutsal ülküde bir koruyucu olacaksınız.
Ankara Dişhekimleri Odası olarak mesleğe adım atışınızı kutlar, öğrencilik ve sonrasındaki meslek hayatınızda başarılar dilerim."
-
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ BAŞKANLAR KONSEYİ TOPLANTISINA KATILDIK-202625.06.2026 -
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ BASIN AÇIKLAMASI24.06.2026 -
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ MERKEZ YÖNETİM KURULU ODAMIZI ZİYARET ETTİ22.06.2026 -
MUĞLA VE KAHRAMANMARAŞ DİŞHEKİMLERİ ODALARI BAŞKANLARINDAN ODAMIZA ZİYARET22.06.2026 -
SAĞLIK BAKANI YARDIMCISI SAYIN PROF.DR.NURULLAH OKUMUŞ'U ZİYARET ETTİK16.06.2026 -
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026


