
GELENEKSEL DİŞHEKİMLİĞİ BALO VE PLAKET TÖRENİMİZİ GERÇEKLEŞTİRDİK
27.11.2023
22 Kasım Dişhekimliği Günü ve Toplum Ağız Diş Sağlığı Haftası dolayısıyla meslektaşlarımızla bir araya geldiğimiz geleneksel Balo ve Plaket törenimizi 26 Kasım Pazar akşamı Çankaya Belediyesi Zübeyde Hanım Sosyal Tesislerinde gerçekleştirdik.
Meslekte 25 - 55 yılını tamamlamış değerli meslektaşlarımıza onur plaketlerini takdim ettiğimiz bu anlamlı gecede bizlerle birlikte olduğunuz için en derin saygı ve şükranlarımızı sunarız.
Sağlıklı günlerde daha nicelerine...
Diğer Haberler
-
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026 -
ADO BASKETBOL TAKIMIMIZ TÜRKİYE 3.SÜ20.05.2026 -
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN -202619.05.2026 -
ANAYASA MAHKEMESİ BAŞKAN YARDIMCISI BASRİ BAĞCI İLE GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİRİLDİ18.05.2026 -
TÜSİAV'DAN ODAMIZA ZİYARET18.05.2026 -
MKYS AYLIK İSTATİSTİK FORMU VERİ GİRİŞLERİ KAPATILDI12.05.2026


























































































