1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Gazi Üniversitesi Dişhekimliği Fakültesi Yeni Dönem Açiliş Töreni Yapildi
GAZİ ÜNİVERSİTESİ DİŞHEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ YENİ DÖNEM AÇILIŞ TÖRENİ YAPILDI

Gazi Üniversitesi Dişhekimliği Fakültesi 2015 - 2016 Yılı Eğitim - Öğretim Yılı Açılış Töreni 15 Eylül 2015 Salı günü Gazi Üniversitesi Dişhekimliği Fakültesi Konferans Salonu’nda Odamız Genel Sekreteri Neslihan SEVİM'in katılımıyla yapılmıştır.

Fakülte Dekanı Prof. Dr. Necmi GÖKAY ve Gazi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Süleyman BÜYÜKBERBER'in konuşmalarının ardından bir önceki dönemden üst sınıfa geçen dönem birincilerine, Fakülte tarafından ödülleri takdim edilmiş ve ardından yeni başlayan öğrencilere önlük giydirme işlemi gerçekleştirilmiştir.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam