
GAZİ ÜNİVERSİTESİ DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ DEKANI PROF. DR. KAHRAMAN GÜNGÖR ODAMIZI ZİYARET ETTİ
11.05.2026
11.05.2026 tarihinde Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Kahraman Güngör ve Dekan Yardımcısı Gülsün Akay Odamızı ziyaret etmiştir.
Ziyarette, Yönetim Kurulumuza yeni görevlerinde başarı dilekleri iletilmiş; mesleğimiz, üniversite ile Odamız arasındaki ilişkiler ve güncel konular hakkında görüş alışverişinde bulunulmuştur.
Nazik ziyaretleri için Sayın Dekanımıza ve Sayın Dekan Yardımcımıza teşekkür ederiz.
Diğer Haberler
-
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026 -
ADO BASKETBOL TAKIMIMIZ TÜRKİYE 3.SÜ20.05.2026 -
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN -202619.05.2026 -
ANAYASA MAHKEMESİ BAŞKAN YARDIMCISI BASRİ BAĞCI İLE GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİRİLDİ18.05.2026 -
TÜSİAV'DAN ODAMIZA ZİYARET18.05.2026 -
MKYS AYLIK İSTATİSTİK FORMU VERİ GİRİŞLERİ KAPATILDI12.05.2026


