1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Doğa Yürüyüş Topluluğumuz Gelin Kayalari Yürüyüşü
DOĞA YÜRÜYÜŞ TOPLULUĞUMUZ GELİN KAYALARI YÜRÜYÜŞÜ

Sevgili Meslektaşlarımız,

Ankara Dişhekimleri Odası Doğa Yürüyüş Topluluğu 30 Aralık günü Sey Hamamı- Gelin Kayaları faaliyetini gerçekleştirdi.

Yaklaşık 12 km süren yürüyüş saat 10:00'da başlayıp, Seyhamamı göleti, Gelin Kayaları ve Kavaközü Köyü görülerek saat 17:00'de başlama noktası tarihi Seyhamamı Köyünde yeniyıl kutlaması yapılarak sonlandı.

Ankara Dişhekimleri Odası

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam