1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Dişhekimliğinde Botoks; Klinik Uygulamalar Konulu Seminer Gerçekleştirildi
DİŞHEKİMLİĞİNDE BOTOKS; KLİNİK UYGULAMALAR KONULU SEMİNER GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Odamızın 2014-2015 yılı eğitim programı çerçevesinde 29 Ocak 2015 Perşembe günü Prof.Dr. Reha KİŞNİŞCİ'nin sunduğu “Dişhekimliğinde Botoks; Klinik Uygulamalar” konulu seminer gerçekleştirilmiştir.

Bu seminerin sponsorluğunu üstlenen Arne Dental'eteşekkür ederiz.

Seminerden izlenimler...

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam