
Odamız Yönetim Kurulu olarak 09.12.2014 tarihinde Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen'i ziyaret ettik. Odamızı temsilen Oda Başkanımız A.R.İlker Cebeci, Genel Sekreterimiz Neslihan Sevim, Yönetim Kurulu Üyemiz Erdoğan Alp Köfteci ve Denetleme Kurulu Başkanımız Ersel Özdemir’in katıldığı görüşmede Sayın Alper Taşdelen'e yeni görevinde başarı dileklerimizi ilettik. Belediye'nin görev alanındaki bölgelerde toplum ağız diş sağlığı ile ilgili ortak projeler üzerinde birlikte nasıl çalışabileceğimiz konusunda görüşlerimizi paylaştık. Çocuklara yönelik koruyucu ağız diş sağlığı geliştirmek üzere belediye yetkilileri ve Odamız işbirliği ile çalışma grubu oluşturma kararı aldık. Bu toplantımızın Çankaya Belediyesi ile işbirliğimizde bir başlangıç olacağına inancımızla çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.
Sağlıkla kalın,
Neslihan SEVİM
Ankara Dişhekimleri Odası Genel Sekreteri
-
GAZİ ÜNİVERSİTESİ DİŞHEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ 2025–2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI MEZUNİYET TÖRENİ GERÇEKLEŞTİRLDİ26.06.2026 -
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ REKTÖR YARDIMCISI SAYIN PROF.DR. AHMET SERPER VE DİŞHEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ DEKANI SAYIN PROF.DR. TÜLİN TANER’İ ZİYARET ETTİK26.06.2026 -
ADO MOBİL UYGULAMASI İLE ODA KAYIT BELGENİZİ HIZLICA ALABİLİRSİNİZ26.06.2026 -
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ BAŞKANLAR KONSEYİ TOPLANTISINA KATILDIK-202625.06.2026 -
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ BASIN AÇIKLAMASI24.06.2026 -
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ MERKEZ YÖNETİM KURULU ODAMIZI ZİYARET ETTİ22.06.2026 -
MUĞLA VE KAHRAMANMARAŞ DİŞHEKİMLERİ ODALARI BAŞKANLARINDAN ODAMIZA ZİYARET22.06.2026 -
SAĞLIK BAKANI YARDIMCISI SAYIN PROF.DR.NURULLAH OKUMUŞ'U ZİYARET ETTİK16.06.2026 -
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026


