.jpg)
ÇANKAYA - 1 BÖLGE TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
22.06.2023
Oda Başkanımız Serkan ER, Başkan Vekilimiz Dağhan ERBAZ, Saymanımız Armağan DEMİRÖREN, Genel Sekreterimiz Elif PEKER TUNÇ ve Yönetim Kurulu Üyemiz Ercan SÜKÜT’ün meslektaşlarımızla bir araya geldiği; mesleki ve güncel konuların görüşüldüğü bölge toplantısı 22.06.2023 tarihinde Çankaya-1 bölgesinde çalışan meslektaşlarımızın katılımıyla gerçekleştirildi.
Toplantıda söz alan yöneticilerimiz, başta bölgede yaşanan sorunlar olmak üzere mevzuat ile ilgili sorunlar, MBYS, rutin denetimler vb. gibi konular hakkında bilgilendirmede bulundu .Oda çalışmaları hakkında bilgi verdi.
Toplantıya katılan tüm meslektaşlarımıza teşekkür ederiz.
Diğer Haberler
-
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ MERKEZ YÖNETİM KURULU ODAMIZI ZİYARET ETTİ22.06.2026 -
MUĞLA VE KAHRAMANMARAŞ DİŞHEKİMLERİ ODALARI BAŞKANLARINDAN ODAMIZA ZİYARET22.06.2026 -
SAĞLIK BAKANI YARDIMCISI SAYIN PROF.DR.NURULLAH OKUMUŞ'U ZİYARET ETTİK16.06.2026 -
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026 -
ADO BASKETBOL TAKIMIMIZ TÜRKİYE 3.SÜ20.05.2026 -
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN -202619.05.2026



.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)