1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Atatürk'ü Sevgi Ve Özlemle Aniyoruz
ATATÜRK'Ü SEVGİ VE ÖZLEMLE ANIYORUZ

Sevgili Meslektaşlarımız,

Büyük Atamızı ölümsüzlüğe uğurladığımız 10 Kasım’ın 75. yıldönümünde yine kendi sözleriyle sevgi ve özlemle anıyoruz;

“Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu kâfidir.” M.Kemal ATATÜRK

Ankara Dişhekimleri Odası Yönetim Kurulu

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam