
ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ŞEFKAT EVİ'NDE AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI SEMİNERİ
25.02.2022
Ankara Büyükşehir Belediyesi bünyesinde, Ankara'da geçici bir süre hasta refakatçisi veya hasta olarak bulunmak zorunda olan ancak barınacak yeri ve maddi imkânı olmayanların ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla hizmet veren Rüzgârlı Şefkat Evi'nde ağız diş sağlığı ile ilgili farkındalık ve bilgilendirme etkinliği gerçekleştirildi.
ADO Genel Sekreteri Gamze Burcu Gül, tesiste kalan misafirlere ağız diş sağlığı, salgın önlemleri ve Covid-19 aşıları ile ilgili bilgi verdi.
Tesis yöneticileri ve çalışanlarına toplum ağız diş sağlığı konusuna ilgileri ve konukseverlikleri nedeniyle teşekkür ederiz.
Diğer Haberler
-
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ MERKEZ YÖNETİM KURULU ODAMIZI ZİYARET ETTİ22.06.2026 -
MUĞLA VE KAHRAMANMARAŞ DİŞHEKİMLERİ ODALARI BAŞKANLARINDAN ODAMIZA ZİYARET22.06.2026 -
SAĞLIK BAKANI YARDIMCISI SAYIN PROF.DR.NURULLAH OKUMUŞ'U ZİYARET ETTİK16.06.2026 -
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026 -
ADO BASKETBOL TAKIMIMIZ TÜRKİYE 3.SÜ20.05.2026 -
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN -202619.05.2026


