
AİDAT BORCU YAPILANDIRMASI İÇİN SON GÜN 30 EYLÜL 2021
26.07.2021
Resmi Gazete’de 9 Haziran 2021’de yayımlanarak yürürlüğe giren yasaya göre, birikmiş aidat borcu olan üyelerimiz, 30 Eylül 2021’e kadar ADO'ya dilekçeyle başvurduğunda yapılandırma yasasından yararlanabilecektir.
Birikmiş aidat borçlarının tamamı en geç 31 Ekim 2021 tarihine kadar peşin ödendiğinde sadece alacak tutarı tahsil edilecektir. Borcun 6 taksitte ödenmesi halinde ise alacak toplamı 1,09 ile çarpılarak bulunan tutar altı eşit taksite bölünecektir.
* Disiplin cezaları yapılandırma kapsamında değildir.
* Başvuru dilekçeleri ıslak imzalı olmalıdır.
Dilekçeye ulaşmak için tıklayınız.
Diğer Haberler
-
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ MERKEZ YÖNETİM KURULU ODAMIZI ZİYARET ETTİ22.06.2026 -
MUĞLA VE KAHRAMANMARAŞ DİŞHEKİMLERİ ODALARI BAŞKANLARINDAN ODAMIZA ZİYARET22.06.2026 -
SAĞLIK BAKANI YARDIMCISI SAYIN PROF.DR.NURULLAH OKUMUŞ'U ZİYARET ETTİK16.06.2026 -
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026 -
ADO BASKETBOL TAKIMIMIZ TÜRKİYE 3.SÜ20.05.2026 -
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN -202619.05.2026


