1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. Ado Birinci Yil Teşekkürü Ve Ado 14. Dönem Ara Raporu
ADO BİRİNCİ YIL TEŞEKKÜRÜ VE ADO 14. DÖNEM ARA RAPORU

Sevgili Meslektaşlarım, Arkadaşlarım,

15.Nisan.2013 itibariyle ADO yönetiminde birinci yılımızı doldurmuş bulunuyoruz. Bu haftanın başında Cuma günü (bugün) sizlerle paylaşacağımızı duyurmuş olduğumuz 1.yıl çalışma raporumuzu bilgilerinize sunuyoruz.

Bu zaman diliminde faaliyetlerimizi hayata geçirmemizde desteklerini bizlerden esirgemeyen tüm meslektaşlarımıza en içten şükranlarımızı sunar, yeni dönem çalışmalarında da önerilerinizi paylaşmanız ve çalışmalarımızı kolaylaştırmanız dileğiyle şimdiden teşekkür eder, saygılar sunarım.

Sağlıkla kalın.

Ankara Dişhekimleri Odası Yönetim Kurulu Adına

A R İlker Cebeci

ADO 14. Dönem 1.yıl çalışma raporumuza ulaşmak için tıklayınız.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam