
ADO 6. ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU 30.03.2024 TARİHİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ.
30.03.2024
Odamız Öğrenci Komisyonu tarafından ADO 6. Öğrenci Sempozyumu 30.03.3024 tarihinde yoğun katılımla Ankara Üniversitesi Dişhekimliği Fakültesi Konferans Salonunda gerçekleştirildi.
Değerli sunumları için hocalarımıza ve yoğun ilgi için katılımcılarımıza teşekkür ederiz.
Diğer Haberler
-
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026 -
ADO BASKETBOL TAKIMIMIZ TÜRKİYE 3.SÜ20.05.2026 -
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN -202619.05.2026 -
ANAYASA MAHKEMESİ BAŞKAN YARDIMCISI BASRİ BAĞCI İLE GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİRİLDİ18.05.2026 -
TÜSİAV'DAN ODAMIZA ZİYARET18.05.2026 -
MKYS AYLIK İSTATİSTİK FORMU VERİ GİRİŞLERİ KAPATILDI12.05.2026










