1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. "adli Dişhekimliği Ve Bilirkişilik" Konulu Seminer Gerçekleştirildi
"ADLİ DİŞHEKİMLİĞİ VE BİLİRKİŞİLİK" KONULU SEMİNER GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Odamızın 2016-2017 eğitim yılı içerisinde gerçekleştirdiği seminerlerimizin ikincisi Limak Ambassadore Otel'de 13 Ekim 2016 Perşembe günü  meslektaşlarımız ve öğrencilerimizin katılımı ile “Adli Dişhekimliği ve Bilirkişilik” ana temasıyla Yrd.Doç.Dr.Serdar SÜTCÜ & Av.Mustafa GÜLER’in sunumu ve Merkez Diş Deposu – Bicon İmplant ve Aydoğan Dental’in sponsorluğunda gerçekleştirildi.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam