1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. 21 Mayis 2015 Tarihli Seminer Gerçekleştirildi
21 MAYIS 2015 TARİHLİ SEMİNER GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Odamızın 2014-2015 yılı eğitim programı çerçevesinde 21 Mayıs 2015 Perşembe günü Dr. Jean PERİSSE’in “Mpm, Yönlendirilmiş Kemik ve Doku Rejenerasyonunda Umut Verici Yenilik” konulu sunumu ile gerçekleştirilmiştir.

Bu seminerin sponsorluğunu üstlenen MG Dental’e ve konuşmacımızın iletişim kurması sırasında destek olan Odamız üyesi Sayın Yakup Tanju POLAT'a katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

Seminerden izlenimler...

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam