1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. 2016 - 2017 Yili Ücretsiz Perşembe Seminerlerimiz Başliyor
2016 - 2017 YILI ÜCRETSİZ PERŞEMBE SEMİNERLERİMİZ BAŞLIYOR
Ankara Dişhekimleri Odas'nın geleneksel perşembe akşam seminerleri 29 Eylül 2016 tarihinde başlayacaktır. 

Seminerlerimiz Limak Ambassadore Otelde ( Boğaz Sokak No:19 Gaziosmanpaşa-Çankaya/Ankara ) olacaktır. Odamız üyeleri ve öğrencilerine katılım ücretsiz olup, üye olmayan meslektaşlarımıza 50 Tl dir. 

Seminer tarihleri , konuşmacı ve konuları daha sonra duyurulacaktır.

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam