1. Ana Sayfa
  2. Haberler
  3. 15. Olağan Türk Dişhekimleri Birliği Delege Genel Kurulu Ve Seçimleri Tamamlandi
15. OLAĞAN TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ DELEGE GENEL KURULU VE SEÇİMLERİ TAMAMLANDI

Ankara Dişhekimleri Odası'nın 15. Olağan Türk Dişhekimleri Birliği Delege Genel Kurulu ve seçimleri, 14 - 15 Şubat 2015 tarihlerinde Ankara Üniversitesi Dişhekimliği Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilmiştir.

Açılış ve saygı duruşu ile başlayan Odamız 15. Olağan Türk Dişhekimleri Birliği Delege Genel Kurulu, Odamız Başkan Vekili Murat ÇAĞLAR'ın açılış konuşması ile başlamıştır. Konuşmanın ardından Sayın F. Serhat ÖZSOY’un başkanlığında ve Sayın Serkan Er, Sayın Tuna Cavbin ile Sayın Hüseyin Ülkü’nün yer aldığı divan oluşturulmuştur.

Gündemin oylanmasının takiben konukların konuşmalarına geçilmiştir. Genel Kurula sunulan adayların listesinin okunması, dilek ve önerilerin tartışılması ile genel kurul sona ermiştir.

Genel Kurula, 32 üyemiz katılmış olup, seçimlerde ise 147 üyemiz oy kullanmıştır.

15. Olağan Türk Dişhekimleri Birliği Delege Genel Kurulu sonrası yapılan seçimlere göre resmi olmayan sonuçlara ulaşmak için tıklayınız.

Saygılarımızla,

Ankara Dişhekimleri Odası

Genel Kuruldan izlenimler...

Paylaş

Diğer Haberler
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Tamam