
“1. ADO Öğrenci Sempozyumu” Ankara Dişhekimleri Odası bünyesindeki Ankara Üniversitesi, Başkent Üniversitesi, Gazi Üniversitesi, Hacettepe Üniversitesi, Kırıkkale Üniversitesi ve şehir dışından Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Kocaeli Üniversitesi, Süleyman Demirel Üniversitesi, Bülent Ecevit Üniversitesi, Karadeniz Teknik Üniversitesi dişhekimliği fakültelerinden 230 öğrencinin katılımıyla 17-19 Ekim 2014 tarihleri arasında Ilgaz Mountain Resort Oteli’nde gerçekleştirildi. Ilgaz Sempozyumu cumartesi günü, Prof.Dr. Zafer ÇEHRELİ'nin ''Pulpa Adeziv İlişkisi'' sunumuyla başlamış ve ardından Prof.Dr. Tayfun ALAÇAM'ın ''Endodontik Tedavide Başarı'' ve Doç.Dr. Burak BİLECENOĞLU'nun ''Beynin Kullanma Kılavuzu'' konulu sunumları ile devam etmiştir. İlk günün akşamında gerçekleştirilen gala yemeğinde katılımcılar keyifli ve güzel anlar yaşamış, daha sonra Kütük Bar'a geçerek eğlencelerine devam etmişlerdir.
Pazar sabahı ayrılan serbest zamanda katılımcılar ve hocalar Ilgaz Dağ'ının muhteşem doğasının keyfini çıkarma fırsatı bulmuşlardır. Program pazar öğleden sonra Doç.Dr.Tuğrul CABIOĞLU'nun ''Akupunktur ve Ağrı'' Prof.Dr. Murat AKKAYA, Dr. A.R. İlker CEBECİ ve Helin ARAS TEK'in “Meslek ve Gelecek” söyleşisi ile devam etmiştir. Sosyal konuşmacı olarak sempozyumumuza katılan Yalçın ERGİR'in güzel sohbeti ve birlikte söylenilen Ilgaz şarkısı sempozyuma büyük renk katmıştır.
Sempozyum süresince Doç.Dr. Ahmet Atila ERTAN'ın "Dental Fotoğrafçılık ve Gülüş Tasarımı" workshopu ile katılımcılar hem eğlenip hem yeni bilgiler öğrenmiştir.
Türkiye' de ilk defa düzenlenen öğrenci sempozyumunda katılımcılar ve değerli hocalar güzel bir hafta sonu geçirerek birlikte bu güzel organizasyonun tekrarını yaşamak dileğiyle vedalaşarak ayrılmışlardır.
''1. ADO Öğrenci Sempozyumu''nun çok güzel bir organizasyon ile tamamlanmasını sağlayan başta ADO Öğrenci Komisyonu başkanı Merve SALMANLI’ya ve organizasyon komitesindeki diğer öğrenci arkadaşlarımıza gösterdikleri yoğun çabadan dolayı teşekkür eder, düzenlenmesine sunumları ile katkı sağlayan değerli hocalarımıza, sponsor desteği veren firmalara ve değerli katılımcılara çok teşekkür ederiz.
Sağlıkla kalın,
Neslihan SEVİM
Ankara Dişhekimleri Odası Genel Sekreteri
Sempozyumdan anılar videsuna ulaşmak için tıklayınız.
Sempozyumdan izlenimler...
-
GAZİ ÜNİVERSİTESİ DİŞHEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ 2025–2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI MEZUNİYET TÖRENİ GERÇEKLEŞTİRLDİ26.06.2026 -
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ REKTÖR YARDIMCISI SAYIN PROF.DR. AHMET SERPER VE DİŞHEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ DEKANI SAYIN PROF.DR. TÜLİN TANER’İ ZİYARET ETTİK26.06.2026 -
ADO MOBİL UYGULAMASI İLE ODA KAYIT BELGENİZİ HIZLICA ALABİLİRSİNİZ26.06.2026 -
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ BAŞKANLAR KONSEYİ TOPLANTISINA KATILDIK-202625.06.2026 -
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ BASIN AÇIKLAMASI24.06.2026 -
TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİ MERKEZ YÖNETİM KURULU ODAMIZI ZİYARET ETTİ22.06.2026 -
MUĞLA VE KAHRAMANMARAŞ DİŞHEKİMLERİ ODALARI BAŞKANLARINDAN ODAMIZA ZİYARET22.06.2026 -
SAĞLIK BAKANI YARDIMCISI SAYIN PROF.DR.NURULLAH OKUMUŞ'U ZİYARET ETTİK16.06.2026 -
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026


