
Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliği 25.01.2017 tarih ve 29959 sayılı Resmi Gazetede yayımlanmıştır.
Yönetmeliğin 22 ve Geçici 1. Maddesine göre; tıbbi atıkların kaynağında ayrı toplanması ve biriktirilmesi, atıkların toplanması ve taşınmasında kullanılacak ekipman ve araçlar, atık miktarları, toplama sıklığı, toplama rotası, geçici depolama sistemleri, toplama ekipmanlarının temizliği ve dezenfeksiyonu, kaza anında alınacak önlemler ve yapılacak işlemler, bu atıkların yönetiminden sorumlu personel ve eğitimleri başta olmak üzere detaylı bilgilerin yer aldığı “Tıbbi atık yönetim planını” 25.07.2017 tarihine kadar hazırlamak ve uygulamakla meslektaşlarımız yükümlü tutulmuşlardır.
Yönetmeliğe göre “Tıbbi Atık Yönetim Planı” her yıl güncellenerek sağlık kuruluşlarında dosyalanacaktır.
Türk Dişhekimleri Birliği tarafından hazırlanan muayenehane, ağız ve diş sağlığı polikliniği ve ağız ve diş sağlığı merkezlerinde kullanılabilecek örnek ‘Tıbbi Atık Yönetim Planı’ na ulaşmak için tıklayınız.
-
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADO ŞEÇİMİ ÖNCESİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER12.04.2026 -
AİDAT ÖDEME SON GÜNÜ 31 MART 202631.03.2026 -
2025 YILI TIBBİ ATIK BEYAN GÖNDERİM SON GÜNÜ 31 MART31.03.2026 -
ADO TENİS TAKIMI BAŞVURULARI BAŞLADI.09.03.2026 -
ÜTS EĞİTİM VİDEOLARI31.03.2027 -
KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) Hakkında Bilgilendirme26.02.2026 -
ADO 16. BAHAR SEMPOZYUMU28.03.2026 -
YILLIK RUHSAT HARÇLARI ÖDEMELERİ HK14.01.2026


