
TDB İLE YARGITAY BAŞKANLIĞI ARASINDA İMZALANAN PROTOKOL HAKKINDA
18.01.2018
Türk Dişhekimleri Birliği ve Yargıtay Başkanlığı arasında hak sahiplerine ağız diş sağlığı hizmetleri sunulmasına ilişkin protokol, 16.01.2018 tarihinde imzalanarak, yürürlüğe girmiştir.
Protokol kapsamında; Yargıtay Birinci Başkanı, başkanvekilleri, daire başkanları ve üyeleri ile Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı ve Yargıtay Cumhuriyet Başsavcıvekili ile bunların emeklileri ve bakmakla yükümlü oldukları aile fertleri, ölenlerin dul ve yetimleri bulunmaktadır.
Yargıtay Başkanlığı ile Türk Dişhekimleri Birliği arasında yapılan protokole ulaşmak için tıklayınız.
Diğer Duyurular
-
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADO ŞEÇİMİ ÖNCESİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER12.04.2026 -
AİDAT ÖDEME SON GÜNÜ 31 MART 202631.03.2026 -
2025 YILI TIBBİ ATIK BEYAN GÖNDERİM SON GÜNÜ 31 MART31.03.2026 -
ADO TENİS TAKIMI BAŞVURULARI BAŞLADI.09.03.2026 -
ÜTS EĞİTİM VİDEOLARI31.03.2027 -
KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) Hakkında Bilgilendirme26.02.2026 -
ADO 16. BAHAR SEMPOZYUMU28.03.2026 -
YILLIK RUHSAT HARÇLARI ÖDEMELERİ HK14.01.2026


