
SAYIŞTAY BAŞKANLIĞI HAK SAHİPLERİNE TÜRK DİŞHEKİMLERİ BİRLİĞİNE KAYITLI SERBEST DİŞHEKİMLERİNCE DİŞ TEDAVİ HİZMETLERİNİN SUNULMASINA İLİŞKİN PROTOKOL
26.04.2018
Yapılan görüşmeler sonucunda, Türk Dişhekimleri Birliği ve Sayıştay Başkanlığı arasında hak sahiplerine ağız diş sağlığı hizmetleri sunulmasına ilişkin olarak 06.04.2018 tarihinde bir protokol imzalandı.
Protokol kapsamında; Sayıştay Başkanı, daire başkanları ve üyeleri ile bunların emeklileri, bakmakla yükümlü oldukları aile fertleri ile ölenlerin dul ve yetimleri bulunmaktadır.
Sayıştay Başkanlığı ile imzalanan protokole ulaşmak için tıklayınız.
Diğer Duyurular
-
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADO ŞEÇİMİ ÖNCESİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER12.04.2026 -
AİDAT ÖDEME SON GÜNÜ 31 MART 202631.03.2026 -
2025 YILI TIBBİ ATIK BEYAN GÖNDERİM SON GÜNÜ 31 MART31.03.2026 -
ADO TENİS TAKIMI BAŞVURULARI BAŞLADI.09.03.2026 -
ÜTS EĞİTİM VİDEOLARI31.03.2027 -
KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) Hakkında Bilgilendirme26.02.2026 -
ADO 16. BAHAR SEMPOZYUMU28.03.2026 -
YILLIK RUHSAT HARÇLARI ÖDEMELERİ HK14.01.2026


