
BASIN AÇIKLAMASI
Zonguldak Valisine;
"YAŞAMAK VE YAŞATMAK İSTİYORUZ"
Zonguldak Valisi’nin; 567 Covid-19 vakasının, 137’sinin sağlık çalışanı olduğunu ve bu kişilerin kendilerini korumayarak salgınla mücadeleye zarar verdiklerini söylemesi özür dilemekle affedilebilecek bir açıklama değildir.
Pandemi ile mücadelede, vaka sayısının nüfusa oranla en yüksek olduğu ilin başında bulunan Sayın Valinin hayatlarını hiçe sayarak en önde salgınla savaşan ve kayıp veren sağlıkçıları korumak, sorunlarını çözmek, onlara yeterli ekipman sağlamak yerine suçlu gösteren açıklamaları sağlık çalışanlarını ve toplum vicdanını derinden yaralamıştır.
Canlarını ortaya koyarak görev yapan sağlık çalışanlarına karşı yapılmış olan bu ayıp, kısa bir özürle telafi edilemeyeceğinden, gereğini yapmaları için İçişleri Bakanı ve Cumhurbaşkanı’nı göreve çağırıyoruz.
Biz sadece #YaşamakVeYaşatmakİstiyoruz
Türk Dişhekimleri Birliği
-
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADO ŞEÇİMİ ÖNCESİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER12.04.2026 -
AİDAT ÖDEME SON GÜNÜ 31 MART 202631.03.2026 -
2025 YILI TIBBİ ATIK BEYAN GÖNDERİM SON GÜNÜ 31 MART31.03.2026 -
ADO TENİS TAKIMI BAŞVURULARI BAŞLADI.09.03.2026 -
ÜTS EĞİTİM VİDEOLARI31.03.2027 -
KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) Hakkında Bilgilendirme26.02.2026 -
ADO 16. BAHAR SEMPOZYUMU28.03.2026 -
YILLIK RUHSAT HARÇLARI ÖDEMELERİ HK14.01.2026


