
ANKARA KENT KONSEYİ ODAMIZI ZİYARET ETTİ.
11.05.2026
11.05.2026 tarihinde Ankara Kent Konseyi Başkanı Halil İbrahim Yılmaz ve Yönetim Kurulu Üyeleri Odamızı ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarette, Yönetim Kurulumuza yeni görevlerinde başarı dilekleri iletilmiş; kurumlar arası iş birliği kapsamında yürütülebilecek ortak projeler hakkında görüş alışverişinde bulunulmuştur.
Ziyaretleri ve başarı dilekleri için kendilerine teşekkür ederiz.
Diğer Haberler
-
Doktora ve Uzmanlık Eğitimi Süreçlerine İlişkin Kamuoyu Açıklaması15.06.2026 -
SAĞLIK BAKANLIĞI'NDAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARININ DENETIMLERINE İLIŞKIN YENI DÜZENLEME08.06.2026 -
NATO ZİRVESİ ÖNCESİ MESLEKTAŞLARIMIZA ÖNEMLİ HATIRLATMA08.06.2026 -
ADALET VE DEMOKRASİ ORTAK PAYDAMIZDIR25.05.2026 -
ADO KLİNİK BİLİMLER DERGİMİZİN YENİ SAYISI CİLT 15 SAYI 2 YAYIMLANMIŞTIR.21.05.2026 -
ADO BASKETBOL TAKIMIMIZ TÜRKİYE 3.SÜ20.05.2026 -
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN -202619.05.2026 -
ANAYASA MAHKEMESİ BAŞKAN YARDIMCISI BASRİ BAĞCI İLE GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİRİLDİ18.05.2026 -
TÜSİAV'DAN ODAMIZA ZİYARET18.05.2026 -
MKYS AYLIK İSTATİSTİK FORMU VERİ GİRİŞLERİ KAPATILDI12.05.2026


